پیگیری ساماندهی سد معبر در شهرداری انزلی

پیگیری ساماندهی سد معبر در شهرداری انزلی

شهرداری بندرانزلی با توجه به حفظ حقوق شهروندی و زیبایی شهر و به جهت پیشگیری از وقوع هرگونه حادثه ناگوار نسبت به آزادسازی پیاده رو و جمع آوری دست فروشان و کسانی که اقدام به اشغال پیاده رو نموده اند اقدام میکند.
سومین جلسه ساماندهی سد معبر با حضور اعضای ثابت کارگروه ،شهردار ،معاون شهردار، شهرداران نواحی ،مسئولین واحد های مربوط شهرداری،دوتن از اعضای شورای شهر ، نماینده پلیس راهور و نیروی انتظامی ،رئیس اتاق اصناف و اداره تعزیرات و نماینده مرکز بهداشت برگزارشد.

این جلسه که از این پس روزهای یکشنبه هر هفته تشکیل می شود به بررسی مصوبات جلسه گذشته و اقدامات انجام شده دراین خصوص اختصاص داشت.

طبق گزارش آقای خجسته ،شهردار ناحیه یک ،در طی هفته گذشته به ۴۷ مورد از واحد های صنفی که اقدام به اشغال پیاده رو نموده بودند اخطار داده شد که نسبت به آزادسازی پیاده رو اقدام نمایند درغیر این صورت مسئولیت هرگونه حادثه مستقیما به عهده خودشان است.

وی افزود طی هفته گذشته خیابان های مطهری و مفتح شمالی از وجود دست فروشان پاکسازی شده است.

آقای مصلح ،شهردار ناحیه دو نیز گزارشات خود درخصوص اخطار به ۷۶ مورد از واحد های صنفی را ارائه نمود و گفت :با توجه به اینکه هنوز راه کار اجرایی در خصوص نگهداری اموال در نظر گرفته نشده نسبت به جمع آوری و توقیف اموال وارد عمل نشدیم .وی افزود پیشنهاد میکنم در این جلسه راهکار مناسبی برای این موضوع اندیشیده شود.

با توجه به اینکه برخی از این مواد فاسد شدنی هستند مقرر شد وکیل شهرداری نسبت به موارد پیش بینی شده درقانون پیگیری لازم را انجام دهد.

رضا پورشعبان شهردار بندرانزلی با این توضیح که حقوق شهروندان باید به آنها بازگردانده شود گفت:نباید به این دلیل که شغلی وجود ندارد حقوق شهروندان بوسیله دستفروشان ضایع شود .وی اظهار امیدواری کرد که با همدلی ادارات مربوطه ومردم این مشکل با کمترین فشارهای فیزیکی حل شود.

درادامه جلسه آقای محمد رضا کاوه نماینده پلیس راهور درخوص ساماندهی وانت باران بااشاره به بازدید بعمل آمده دو نقطه را برای اسکان وانت داران پیشنهاد داده و اظهار داشت :پیشنهادمیکنم تا ایجاد بازارچه های موقت مکانی برای اسکان وانت داران در نظر گرفته شود. وی ضلع شرقی مدرسه سیدی واقع در سید آسیه و انتهای اردوگاه گلاور جنب جایگاه سی ان جی را مکان مناسبی برای این امر دانست.

مقرر شد طی هفته آینده علاوه بر پیگیری اخطار به واحد های صنفی مکان یابی استقرار وانت داران در دستور کار قرار گیرد.

منبع: وبسایت شهردرای انزلی


وبسایت فرهنگی - هنری کانون ولیعصر (عج) مسجدامام جواد (ع)

:: موضوعات مرتبط: اخبار , اخبار شهرستان , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : امیر حسین محمدی
تاریخ : سه شنبه 17 آذر 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: